tongpot_logo.jpg

「湯煲私房火鍋」位於上環區,於2019年開業,有多款湯底、配料同啤酒選擇,由湯底到火鍋配料都由師傅悉心炮製,自家製手打丸、餃、滑,蘸料蝦蟹醬亦是心機作。

tongpot6.jpg

火鍋湯底清甜滋潤無味精,天天供應高質頂級本地手切牛。

tongpot5.jpg

清香椰子雞煲

醬料架有6款醬料,最值得一試是全港獨門自家製「蝦皇醬」,集合大蝦精華味道鹹香惹味,推薦湯底就有「清香椰子雞煲」,椰青為清遠雞吊味,濃郁雞味更清香。加上清遠雞皮下脂肪少、肉質嫩滑,雞湯湯底香而不膩,非常適合打邊爐。

tongpot1.jpg

冬瓜陳皮水鴨煲

好多人夏天都會煲冬瓜水鴨湯,清熱消暑。湯煲的「冬瓜陳皮水鴨煲」同樣用冬瓜、陳皮、水鴨,並依古法配方熬製,味道清甜並帶濃郁鴨香但不濁,可以滋陰強肺。

tongpot4.jpg

tongpot8.jpg

騸牯牛

馳名騸牯牛其實係經閹割牛隻,脂肪分佈特別均勻,有雪花般細緻紋理。食落牛味濃郁、肉感重,肉質嫩滑不韌,絕對是一等靚牛。

tongpot11.jpg

手打牛丸.手打帶子丸

手打丸是大廚即場手打至起膠,夠晒彈牙。手打丸同一般來貨丸類真的完全不同,手打丸有獨特肉感咬口同鮮味,最重要是無來貨丸嗰陣雪味。

tongpot3.jpg

麻辣牛餃.味增大根黑豚餃

自家製配料仲有「川色麻辣牛餃」同「味增大根黑豚餃」,全部即叫即包,牛餃辣而麻、黑豚餃肉味突出,又有大根平衡味道,真正做到皮薄餡靚。

tongpot10.jpg

tongpot14.jpg

加盟「湯煲私房火鍋」的優勢

1. 私房優質火鍋店,人均消費高,生意營利架構健康
2. 選用優質食材,品質一絲不苟
3. 毋須設置昂貴器材設備及裝修,開業成本低
4. 發展空間龐大,店舖位置方而有較多選擇
5. 協助加盟者對擬開店位址進行實地考察、評估,進行正確選址

加盟「湯煲私房火鍋」條款

加盟費: $100,000 (加盟年期: 3年)
聯絡Fnb Startup香港頂讓特許加盟顧問
電郵: [email protected]

查詢電話: 3709 8890